קהילת מורים מדעים לומדת - יהוד והסביבה

מורים
זו השנה השניה שבה קהילה מקצועית לומדת בתחום המדעים מתכנסת להשתלמות באשכול פיס. מורים מיהוד-מונוסוו, גני תקווה, גבעת שמואל, שוהם וראש העין, נפגשים באווירה אינטימית ונעימה, חולקים אירועים, התנסויות וחוויות מעבודתם בכיתה. המורים מנתחים שיעורים, ומקיימים קבוצות חשיבה בנושאים בעלי חשיבות למורים- דיון בקשיים של התלמידים בהיבטים שוני, לימוד דרכי הוראה חדשות מזוית הראייה הייחודיות של כל אחד מהמשתתפים בקבוצה, במטרה לקדם תובנות מעשיות לשיפור והצלחת ההוראה. מובילות הקהילה, ענת אמסטרדמר, מדריכה מהפיקוח על המדעים וד"ר מיכל שכטר, מנהלת אשכול פיס, מנחות את הקבוצה לתהליכים של העצמה והתפתחות אישית וקבוצתית, חדשנות ושיתוף למען קידום ההוראה והלמידה של מקצוע המדעים.

זו השנה השניה שבה קהילה מקצועית לומדת בתחום המדעים מתכנסת להשתלמות באשכול פיס.
מורים מיהוד-מונוסוו, גני תקווה, גבעת שמואל, שוהם וראש העין, נפגשים באווירה אינטימית ונעימה, חולקים אירועים, התנסויות וחוויות מעבודתם בכיתה. המורים מנתחים שיעורים, ומקיימים קבוצות חשיבה בנושאים בעלי חשיבות למורים- דיון בקשיים של התלמידים בהיבטים שוני, לימוד דרכי הוראה חדשות מזוית הראייה הייחודיות של כל אחד מהמשתתפים בקבוצה, במטרה לקדם תובנות מעשיות לשיפור והצלחת ההוראה.
מובילות הקהילה, ענת אמסטרדמר, מדריכה מהפיקוח על המדעים וד"ר מיכל שכטר, מנהלת אשכול פיס, מנחות את הקבוצה לתהליכים של העצמה והתפתחות אישית וקבוצתית, חדשנות ושיתוף למען קידום ההוראה והלמידה של מקצוע המדעים.

  ז